piątek, 20 marca 2015

Jack Sparrow!!! ... Przepraszam, KAPITAN Jack Sparrow!

Znacie tego pana? Tak?! No jak można go nie znać! Jest to cudowny kapitan Jack Sparrow, kapitan Czarnej perły, kapitan z krwi i kości! Kilka tygodni temu po raz pierwszy oglądnęłam Piratów z Karaibów (tak wiem, zacofana jestem) i po prostu zakochałam się w nim. Mimo swojej arogancji i swojej pseudo postawy "liczę się tylko ja" ma on wiele pozytywnych cech takich jak odwaga czy poczucie odpowiedzialności. W najbliższym czasie MUUUUSZE jeszcze raz oglądnąć Piratów, a dla was tak na zachętę (jeżeli też jesteście zacofani, tak jak ja kiedyś byłam) wstawiam kilka zdjątek i nie tylko MOJEGO pirata <3 :)











Aaaaa <3 Naprawdę polecam film oglądnąć, choćby dla Jack'a, bo warto. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz