sobota, 21 marca 2015

Tak piratowo... #Miesiąc tematyczny

No wiecie... po prostu piraci mnie odwiedzili i karzą o sobie pisać, jacy to są cudowni, mądrzy itp. Pff... samochwały :D Ale dobra, do rzeczy, po spotkaniu z Jack'iem ogarnęła mnie piracka mania, dlatego (już na wstępie podkreślam) teraz w większości wpisów będą dominowali piraci. Wiecie taka faza... Do tego mam zamiar wstawić na bloga moją ukochaną pioseneczkę (od 3 lat) He's a pirate, abyście czytając wpisy mogli jej słuchać na okrągło (buahahahha ja zła). Pojawią się także jakieś bardziej kreatywne posty, oczywiście piratowe oraz nowe serie postów, tak więc blog powstanie z martwych, a tematem przewodnim na marzec (choć nie wiele go już zostało) staną się...(TAM, TAM, TAM!) Piraci!

A tu tak żebyście sobie zobaczyli jak wyglądają prawdziwi piraci.


 OJ! To na górze to chyba nie to...


Tak lepiej. Ufff.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz